Nikdy viac touto spoločnosťou!!!! ODCHOD bol iný na lístku a www a ine v skutocnsoti. ZMENA TRASY Plán cesty je brno zilina poprad tak neviem prečo sme išli cez Bratislavu keď to nie je v rozpise trasy!!! Čo spravilo 2 hod MEŠKANIE pýtam sa co mam robit keď ma už po polnoci nevezmu na hotel ? Spat
na ulici ? Zaplatíte mi storno ? Dôvodom nebola zápcha ani nehoda ale nedodržanie časového plánu. Je jednoduché povedať nerozumiem. POKAZENE stierače znižujú riziko bezpečnosti pri daždi. Aká obsluha v autobuse že je k dispozícii kavovar ? PAUZY keby nahlásili stojíme na benzínke 15 min ? V Bratislave sa pytam stihnem ísť na WC ale rýchlo utekám do 5 min a nakoniec sme tam stáli viac ako pol hodiny ?! Ani prestávky ani OZNAMENY čas. INFOLINKA haló hej čakajte...
Ďakujem za možnosť sa s vami prepraviť v časovej tiesni.
Máte nedokonalý systém obdržania cest.lístkov,zrejme omylom rušené rezervácie,neaktualizované info o zaplatení lístkov, česky nehovoriacu podporu a trochu zmätočné usadzovanie ľudí na iné miesta ako si vybrali.
Toľko len na vylepšenie,inak všetko prebehlo v poriadku.
Děkujem za vaš nazor. Je to pro nas důležíte.
Stale se snažíme zlepšovát.
Vše v naprostém pořádku! Nesmyslné několikahodinové zdržení na hraničním přechodu Užhorod - Vyšné Nemecké bylo způsobeno neschopností a arogancí slovenských celníků a pohraničníků. S tím dopravce těžko může cokoliv dělat... Děkuji a držte se! Sláva Ukrajině!
Děkujeme za komentař a porozuměni. Snažíme se dělat svoje práce co nejlépe ale jsou momenty ktere bohužel ne můžeme ovlivnit. Herojam Sláva!
Chápem ze kolóny sa ovplyvniť nedajú, ale nabrať hodinu a 3/4 meškanie na ceste z Prahy do Brna, to sa len tak nevidí. Ale to, že sme stali v Brne aj napriek tomuto meškaniu 20 minút, to je uz na zváženie. Vodiči evidentne na všetko mali spústu času.
Ďalšia vec. Jak môžete predať na jedno miesto v autobuse 2 lístky. Na moje miesto mal kúpený lístok aj další človek. Totálny chaos a dezorganizacia. Aspoň ze bolo v autobuse vôbec voľne miesto. Tiež nechápem zbieranie mien cestujúcich od ukrajinskej slečny, ktorá nemala s dopravcom evidentne nič spoločne. Prečo by som jej mal hovoriť ako sa volám a kam idem, keď by to mali mat šoféri samotní vo svojich papieroch. Keď som jej nerozumel, tak ešte bola aj nervózna a mala debilne pripomienky.
Cením snáď aspoň to, že sa v autobuse dal nabiť telefón. Za to som zo srdca vďačný.
14.04 byl den před prodlouženým víkendem a všechny lidi po prace spěchali vyrazit kdo a kam měl naplanovano. Proto se tvořili kolony. Bohužel my za to ne můžeme. Moc se omlouváme za dva prodané lístky na jedno místo. Lístky prodali různé společnosti a stalo se to po nedohledu. Volni místa v autobusu byly tak ten problém jsme vyrešili.
Někteře cestující rezervují předem jízdenky a hradí za projezd v autobuse.
Když byla nějáka chyba v chování řidičů tak se omlouvamé.
s dopravcem jsem byl po všech směrech hodně spokojen,můžu jenom doporučit
cesta trvala 24 hodin namísto 12h, kvůli nevyřízeným dokladům ostatních cestujících, jenom v užgorodě doba stání,čekání 3hodiny, atd., to je špatně
Nenechte si ujít akce, slevy a další zajímavé nabídky od společnosti INFOBUS. Přihlaste se k odběru novinek a cestujte s námi levněji!
Děkujeme za Vaš nazor. Předpokladam že jste ne pochopila ohlašení řidiču. Obvykle na teto lince jezdí ukrajínske občany a proto řidíče ohlašují změny a hlašení v ukrajínskem jazyce. Když pro Vás bylo něco špatně a nesrozumitelne vždy můžete zeptat se řidičů anebo zavolát na telefonní číslo kteře mate uvedene v listku. Víme že ne bylo to tak hrozně jak jste to napsala. Autobusami naše společností cestují hodně občanů Slovenska a Česke Republiky.
Podle JŘ autobus je v Popradu ve 23.35. Je to cesta a zpoždění občas byva. Musíte z tím počítát.
1. Ano telefonovala som na uvedené číslo pri odjazde z Brna
2. Ano pytala som sa vodicov na zmenu trasy a neodpovedali
3. je to linka Česko Ukrajina tak očakávam info aj v angličtine alebo češtine nielen Ukrajinčine (nič hlásené nebolo ukrajinský trocha rozumiem )
3. Do Popradu sme dorazili 01:18 hod (po ceste neboli žiadne kolóny ani nehody ktore by mali zapricinit zdrzanie)
4. Trvám na tom ze to bol hurá systém na trase aj v časoch aj prestávkach - nebol dodržaný cestovný poriadok a prestávky neboli hlásené kde koľko stojíme