Peněžní převody

Odeslání peněžních převodů
v kanceláři!

Zasíláme převody peněz do celého světa, a to jak pro výběr hotovosti na výplatních místech, tak pro připsání na bankovní kartu. Služba je dostupná v naší kanceláři.

U nás můžete odeslat/přijmout převod peněz pomocí následujících systémů:

  • MoneyPolo
  • Unistream
  • Contact
  • IntelExpress
  • Privatmoney
  • MoneyGram

Chcete-li poslat převod peněz v naší kanceláři, budete potřebovat

● Doklad totožnosti. To může být:

  • - cestovní pas;
  • - průkaz o povolení k pobytu jakékoli země EU;
  • - potvrzení statutu uprchlíka (AZYL).

● Podrobnosti o příjemci:

  • - Jméno a příjmení;
  • - Datum narození;
  • - kontaktní telefonní číslo;
  • (v některých případech je nutné uvést město přijetí převodu).

● Měny dostupné pro platby:

  • - EUR
  • - CZK
  • - USD

Mezinárodní převody peněz se provádějí v EUR nebo USD. Úhrada celé částky převodu je možná jak v cizí měně, tak v českých korunách (dle aktuálního kurzu)*.

*Peněžní převody lze platit pouze v hotovosti. Platba kartou v kanceláři není možná.

Částka peněžního převodu odeslaného od stejného odesílatele nesmí překročit zákonný limit 185 000 Kč za den nebo ekvivalent této částky v USD nebo EUR podle kurzu České národní banky (ČNB) v době převodu peněz.

Obdržení převody se provádí pouze za osobní přítomnosti příjemce v kanceláři!

U nás můžete přijímat převody peněz prostřednictvím následujících systémů: Privatmoney, Intelexpress, Unistream, Contact, Moneygram

K přijetí převodu peněz v naší kanceláři budete potřebovat:

  • - Identifikační doklad s fotografií;
  • - Kód transakce (kód je zaslán příjemci odesílatelem);
  • - Název systému;
  • - Přesná částka, která má být přijata.

Proces identifikace, při kterém klient předkládá své doklady, je přísně důvěrný. Údaje slouží INFOBUS výhradně k ověření totožnosti a platnosti předloženého dokladu. Veškerá komunikace mezi klientem a službou probíhá přes zabezpečené internetové připojení. Je zabezpečený SSL certifikátem a není dostupný třetím stranám.

Po kontrole stavu převodu a identifikaci identity klienta je převod vyplacen v odesílající měně (EUR nebo USD) nebo českých korunách (CZK) podle aktuálního kurzu.

Limit pro obdržení peněžního převodu stejným příjemcem v jednom kalendářním dni nesmí překročit zákonem stanovený limit 185 000 Kč nebo ekvivalent této částky v USD nebo EUR v kurzu České národní banky (ČNB) v den převodu peněz.

Obdržení převodů peněz se provádějí: Po-Pá. 9:00 až 18:00 So-Ne. 09:00–15:00

Důležité! Pokud částka převodu přesahuje 500 EUR nebo USD a chcete ji přijmout v cizí měně, je třeba provést předběžnou objednávku měny na čísle +420 776 251 258.

Odesílatel může vrátit peníze převodem pouze v případě, že ještě nebyly vyplaceny příjemci.

Jak vrátit převod odeslaný v kanceláři?

  • - Kontaktujte kancelář společnosti;
  • - Předložit doklad totožnosti;
  • - Podepište žádost o vrácení převodu.

Pokud se vrácení provádí mezi Po a Pá od 09:00 do 17:00, probíhá zpracování takové žádosti obvykle do 15 minut, poté mohou být prostředky vráceny odesílateli.

POZOR! Poplatek za převod peněz je nevratný!

Při vrácení peněžních prostředků je odesílatel obdrží v měně, ve které platbu provedl.

Jaké změny v převodu peněz lze provést bez vrácení peněz?

  • Upravit jméno příjemce (po telefonu lze opravit do 3 znaků).
  • Změnit příjemce (je třeba kontaktovat kancelář a napsat žádost o změnu převodu).

Mobilní aplikace
INFOBUS